Przypomnijmy, dlaczego zastanawialiśmy się, czy pieniądze te nie zostały przejedzone? Tu koniecznie musimy przypomnieć zacytowaną, we wcześniejszych artykułach, wypowiedź szefowej MCISZ dla jednej z gazet:
– W wyniku prowadzonej procedury zamówień publicznych umowa na usługi dostarczania posiłków zawarta została z firmą: Restauracja “U Kubary”. – mówiła Kaszuba. Opiewa ona na kwotę 261 375,52 zł netto.
Podaną przez panią Kaszubę szefową MCISiZ kwotę zestawiliśmy wówczas z kwotą podaną przez Ratusz, która dotyczyła wydatków na szkolenia na miesiąc przed zamknięciem MCISiZ, cytujemy :
– Podczas całego okresu działalności na szkolenia i kursy zawodowe przeznaczono- 287 544,23 zł. – informowała wówczas Magda Grzywacz rzecznik prasowy Urzędu Miasta.
Podaliśmy też wówczas, jakie wydatki poniosła placówka na wynagrodzenie dla pracowników. A było to, jak podała rzecznik kwota 141 376,26 zł.
Internauci bardzo żywo zainteresowali się tym tematem prosząc o pełne rozliczenie działalności MCISiZ. Gdy poprosiliśmy o nie w czerwcu uzyskaliśmy odpowiedź:
– Cząstkowe dane dotyczące projektu już przekazywałam. Projekt będzie trwać do końca czerwca, natomiast do końca lipca, zgodnie z założeniem projektu, przygotujemy szczegółowe rozliczenie. – wyjaśnia Magda Grzywacz rzecznik prasowy Urzędu Miasta. Dane te zostaną opublikowane na stronie internetowej miasta i będą ogólnie dostępne.
Ponieważ znów dotarły do nas pytania w sprawie rozliczenia wracamy do tematu i do pytania czy te prawie 2 mln zł zostało przez MCSiZ „przejedzone”?.
Niech będzie odpowiedzią te kilka cyfry, które przytoczymy ze strony http://www.mcisz.mlawa.pl/index.php?idg=1&ids=58&l=0 , gdzie znajduje się rozliczenie MCISiZ
Oto one
Wyżywienie uczestników podczas zajęć – 226 039,59 zł
Kursy zawodowe: 167 967 zł
Zajęcia prowadzone w ramach projektu z uczestnikami, w tym zajęcia aktywizujące: 368 811 zł
Niestety przy tej ostatniej cyfrze autor rozliczenia nie podaje ile i jakie były to zajęcia aktywizujące, a w pozostałych zajęciach też brak wyjaśnienia, czego dotyczyły.
Zakupione wyposażenie MCISZ, które znajduje się na stanie UM , a w części użyczone jest na prowadzenie świetlicy przez MOPS –91 209,38 zł
Wynagrodzenia pracowników MCISZ – 236 542,80 zł
Czyż podane zestawienie nie wskazuje ile wydano pieniędzy na jedzenie i administracje, a ile na właściwy cel postawiony w projekcie, czyli przypomnijmy szkolenia osób bezrobotnych? Czy więc nie zasadne jest postawione pytanie: Czy MCISiZ “przejadło” prawie 2 mln zł?
KOMENTARZE
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.JEDNOCZEŚNIE UZYTKOWNICY ZAMIESZCZAJĄC KOMENTARZ OSWIADCZAJĄ, ŻE BIORĄ PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚCI UMIESZCZONE PRZEZ SIEBIE